Τετάρτη, 2 Νοεμβρίου 2011

Καταγγελία για υπέρογκες χρεώσεις με γραπτά μηνύματα από εταιρεία γνωριμιών

Στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της σελίδας μας κοινοποιήθηκε η παρακάτω επώνυμη καταγγελία, η οποία σχετίζεται με της χρεώσεις σε κινητό τηλέφωνο μέσω γραπτών μηνυμάτων από εταιρεία γνωριμιών από την Κύπρο, όπως αναφέρεται. Πέρα από τις χρεώσεις, ο καταγγέλλον αναφέρει πως τα μηνύματα αυτά έχουν προκαλέσει αναστάτωση ακόμη και στην οικογένειά του, καθώς πρόκειται για ερωτικού περιεχομένου μηνύματα, και δεν έχει βρει τρόπο να σταματήσει τη διαδικασία αυτή…

Η καταγγελία:

«Αγαπητέ Κύριε/Κυρία

Αποφάσισα μετά από ώριμη σκέψη να σας καταγγείλω το παρακάτω περιστατικό. Θεωρώ ότι εσείς ως επίσημος κρατικός φορέας μπορείτε να μελετήσετε διεξοδικά το παρακάτω ζήτημα και να λάβετε τα κατάλληλα μέτρα.

Συνεχώς άδω και αρκετές μέρες αποστέλλονται μηνύματα στον κινητό αριθμό μου από τον αριθμό 54787..που αντιστοιχούν στην εταιρεία κυπριακή με website http://radebou.com/

Τα μηνύματα αυτά έχουν κατά κύριο λόγο ερωτικό χαρακτήρα και προσβάλλουν κατά πρώτον εμένα και κατά δεύτερον την οικογενειακή μου γαλήνη. Έχουμε φτάσει σε σημείο να νομίζει η σύζυγος μου πως έχω εξωσυζυγική σχέση!!Με απείλησε ότι θα πάει σε δικηγόρο και θα κάνει αίτηση διαζυγίου.

Σας παρακαλώ όπως προβείτε στον έλεγχο της παραπάνω εταιρείας και του κατά πόσο η εταιρεία αυτή ενεργεί νομίμως. Έχω στη διάθεση μου τα μηνύματα που μου στέλνονται από τον αριθμό 54787. τα οποία και είναι στη διάθεση σας από τη πλευρά μου όποτε το επιθυμήσετε εσείς.

Σας αποστέλλω και ένα link από το οποίο μπορείτε να λάβετε πληροφορίες για τη συγκεκριμένη εταιρεία και να προβείτε σε συστάσεις για αρχή και εάν το θέμα συνεχιστεί από την πλευρά της εταιρείας να προβείτε σε όλα τα ένδικα μέσα.

http://www.thegreekz.com/forum/showthread.php?636615-Βοήθεια-για-λήψη-μυνήματος-από-τον-αριθμό-54787
Έστειλαν και σε μένα sms με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, δήθεν για γνωριμία από ένα site το οποίο δεν είχα επισκεφτεί ποτέ. Δεν έχω δώσει το κινητό μου σε καμιά σελίδα ούτε έκανα προφίλ πουθενά.
-Απάντησα ότι πρόκειται για λάθος και στη συνέχεια ψάχνοντας στο νετ, είδα στη σελίδα σας ότι πρέπει να γράψω τη λέξη STOP για να σταματήσουν. Αντί να σταματήσουν όμως, το επόμενο λεπτό έλαβα 3 συνεχόμενα sms με το ίδιο κείμενο που έγραφαν ότι δεν ήθελε να μ’ ενοχλήσει και συνέχιζε να αναζητεί γνωριμία μαζί μου.
-Η άπατη είναι ότι το sms της εταιρείας που ανάφερε ότι σε κάθε μήνυμα που στέλνω χρεώνομαι με 2,48 ευρώ, ήρθε 9 ώρες μετά τα πρώτα sms που έλαβα. Έτσι λοιπόν ακόμα κι αν καταλάβεις ότι είναι λάθος και θέλεις να αποφύγεις την παρεξήγηση πληρώνεις πανω απο 10 ευρω χωρις να το ξερεις. Αν αυτο το κανουν σε εκατονταδες κοσμο καθημερινα, καταλαβαινουμε για ποσο μεγαλους τζιρους οικονομανε!
-Eγω εστειλα δυο για την αποφυγη της παρεξηγησης και ενα με τη λεξη stop, μακαρι να μη χρεωνομαι και για τα εισερχομενα οπως δηλωνουν.
-Η εταιρεια αυτη εχει εδρα την Κυπρο και τα ημειλ τους ειναι support@radebou.com, support@charmpisgroup.com στα οποια τους ζητησα τη διαγραφη μου πραγμα που δεν εγινε και ακομα και σημερα συνεχιζουν να μου ερχονται sms και να μ’ενοχλουν.
-Πηρα στη διωξη ηλεκτρονικου εγκληματος και αν δω οτι χρεωθηκα θα απευθηνθω και στο συνηγορο του πολητη ή σε καποιο αλλο αρμοδιο τμημα.
-Πρεπει να αντιδρασουμε και να μην πουμε ‘ελα μωρε δε βαριεσαι, για 5-10 ευρω δε χαλασε ο κοσμος’ γιατι αυτοι πλουτιζουν οσο υπαρχουν ανυποψιαστοι και αδρανης πολιτες.

Ειδικότερα θα ήθελα να λάβω από εσάς απαντήσεις στις παρακάτω ερωτησεις

1)Πως η εν λόγω εταιρεία έλαβε γνώση για τον κινητό μου αριθμό;
2)Με βάση ποιο ΦΕΚ έχει το δικαίωμα να με ενοχλεί ακατάλληλες ώρες διατάσσοντας την οικογενειακή μου γαλήνη;


Ευελπιστώ σε σύντομη απάντηση σας και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για οποιαδήποτε ενέργεια προβείτε.»

Η καταγγελία είναι επώνυμη και τα προσωπικά στοιχεία του καταγγέλλοντα είναι στη διάθεση της σελίδας μας.